28 Days Later / 28 Gün Sonra


Bu gün, 28 gün sonra...
İntenet cafede 28 numaralı masada, askerliğin bitmesine 28 gün kala manidar bir anı ölümsüzleştirip, yine her zaman ki gibi gerekligereksiz bir yazı...
Ne çok şey öğrendim askerlik boyunca, say say bitiremem...
Bir kere olgunluğumun zirvesindeyim, ''28 gün sonra'' hasat zamanım zaten.
Sabırsızlıkla olgunlaşmış Rıdvan'ın hasadını bekliyorum.

Özgeçmişime ekleyeceğim o kadar çok şey öğrendim ki; üst yazı yazmak, çarşıları hazırlamak, izin yazmak, evci izni, revir sevk kağıdı hazırlamak (rütbeliler için), onarım belgesi hazırlamak (silah, araç, telsiz, bozulabilecek her hangi malzeme)...

Biricik depom ve silahlığım... Boy boy dizilmiş 359 adet G3 piyade tüfeğim... Her birini ayrı severim. Zaten her birine ayrı ayrı isimler taktım. Boş zamanlarımda onlarla sohbet ediyorum...

Paçolarım, palaskalarım ve hücum yeleklerim hepsi birer evladım... Askerliğim bittiğinde hepsi gözümde tütecekler, sadece ''28 gün sonra''...


Ge®eklige®eksiz, 28,27,26,25,24,23,22,21,20,19,18,17,16,15,14,13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0...

1 yorum:

Şafak sayan insanlardan biri... dedi ki...

eh kaldı 8............
;)